А работата на място, оказва ли някакво вредно влияние на двигателя или на някои от агрегатите на колата? Мазане, охлаждане, отвеждане на газовете и др. системи, дали работят на оптималните си режими, когато двигателя е на празен ход и колата е на място?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Работата на място влияе ли върху живота на двигателя?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от bager Покажи съобщениеА работата на място, оказва ли някакво вредно влияние на двигателя или на някои от агрегатите на колата? Мазане, охлаждане, отвеждане на газовете и др. системи, дали работят на оптималните си режими, когато двигателя е на празен ход и колата е на място?
-
Първоначално публикувано от bager Покажи съобщениеА работата на място, оказва ли някакво вредно влияние на двигателя или на някои от агрегатите на колата? Мазане, охлаждане, отвеждане на газовете и др. системи, дали работят на оптималните си режими, когато двигателя е на празен ход и колата е на място?
Мазането си го има. Ако охладителната система е в ред, няма ядове и с нея. Изпускателният тракт и турбинката може да се поопушат от сажди малко, но при първото извънградско с малко повечко газ ще се продуха системата. Затова е хубаво градските цикли да се редуват с едно качествено 'извънградско' очистване - 10-ина минути каране на 3500-4000 оборота вършат добра работаНяма да казваме на коя предавка, че нали пледираме за спазване на ограниченията
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщение
trustworthy вече поясни някои аспекти, но катализатора примерно, не страда ли от цялата работа?ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.
Comment
-
Първоначално публикувано от bager Покажи съобщениеА работата на място, оказва ли някакво вредно влияние на двигателя или на някои от агрегатите на колата? Мазане, охлаждане, отвеждане на газовете и др. системи, дали работят на оптималните си режими, когато двигателя е на празен ход и колата е на място?Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениеЗа бензин и дизел нещата са коренно различни
Иначе сега се сещам, че на място се товари повече и климатикът, че няма достатъчно обороти_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от bager Покажи съобщениеРаботата на място влияе ли върху живота на двигателя?sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от bager Покажи съобщениеА работата на място, оказва ли някакво вредно влияние на двигателя или на някои от агрегатите на колата? Мазане, охлаждане, отвеждане на газовете и др. системи, дали работят на оптималните си режими, когато двигателя е на празен ход и колата е на място?
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеА какво възбуди този въпрос? Някакви по-конкретни притеснения ... ?ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.
Comment
-
Първоначално публикувано от bager Покажи съобщениеПритеснения, не. Но кое е по-добре, докато чакам някой пет минути колата да работи, или да не работи?...
Иначе аз, когато чакам някого или някъде, гася, ако е загряла колата. Иначе - не, за да избегна 'нетоплите' стартове, доколкото е възможно. Как ще изкараме 1.5 млн. км пробег от тая кола иначе_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от bager Покажи съобщениеПритеснения, не. Но кое е по-добре, докато чакам някой пет минути колата да работи, или да не работи? Разхода е смешен, както разбрахме от една друга тема, та затова разглеждам всички останали аспекти, за да разбера за себе си, има ли значение дали колата работи на място, или-не.
Освен това, през лятото, когато мотора е загрял, е по-добре да остане включен, за да може да се охлажда от радиатор и вентилатор. Изгасянето на горещ мотор, останал с изключена охладителна система, може да достигне до критични температури /дори и за кратко/.
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеСпоред мен, ако е за кратко, няма смисъл от гасене: лятото е горещо, по-добре с климатик; зимата е студена - по-добре с парно. И още - честото стартиране в градски условия съкращава живота на акумулатора. След всяко стартиране, му е необходим пробег около 15-20 мин., за да възстанови капацитета си.
Освен това, през лятото, когато мотора е загрял, е по-добре да остане включен, за да може да се охлажда от радиатор и вентилатор. Изгасянето на горещ мотор, останал с изключена охладителна система, може да достигне до критични температури /дори и за кратко/.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
Comment